Skip to main content

Produkty Daikin są budowane zgodnie z najwyższymi standardami, ale jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, nasi doświadczeni technicy serwisowi są zawsze do Twojej dyspozycji. Naprawy na miejscu są dostępne dla wszystkich naszych serii produktów.

Wsparcie techniczne

Sieć serwisantów w całej Polsce

Ikona mężczyzny.

Jeden numer, dwa kanały kontaktu

Ikona przytrzaśnięcia palców

Opieka serwisowa 24/7 przez wiele lat

Ikona kalendarza.

Wyślij nam swoje zapytanie

Nasi autoryzowani instalatorzy są Twoim pierwszym punktem kontaktowym w przypadku napraw. Są oni niezwykle doświadczeni i mogą wezwać techników Daikin, jeśli będą potrzebować wsparcia. Jednakże w określonych przypadkach możesz skorzystać z pomocy naszej infolini technicznej lub napisać do nas na WhatsApp.

Ekspert Daikin objaśniający instalację.

Więcej informacji

Systemy Daikin są bezpieczne, niezawodne i łatwe w obsłudze, ale jeśli na Twojej jednostce pojawi się kod błędu, natychmiast skontaktuj się z certyfikowanym instalatorem. Znajdziesz go na stronie. Pomoże on rozwiązać wszelkie problemy i szybko przywróci działanie Twojego systemu.

Tak, certyfikowany instalator jest Twoim głównym partnerem w zakresie napraw. Jeśli nie oferuje on napraw, możesz zarejestrować swój produkt w aplikacji Stand By Me lub znaleźć isntalatora na stronie.

Zależy od rodzaju usterki. Szczegóły napraw są ujętę w karcie gwarancyjnej. Jeśli usterka jest objęta gwarancją, naprawa jest bezpłatna. Jeśli jednak jest to problem wykraczający poza warunki gwarancji, koszty naprawy musi ponieść użytkownik.

Daikin współpracuje z zaufanymi, certyfikowanymi instalatorami w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania. Przejdź do naszej strony i skorzystaj z interaktywnej mapy, aby znaleźć Twojego najbliższego instalatora. Zorganizuje on wizytę na obiekcie w celu omówienia Twojego projektu i zrozumienia Twoich potrzeb, a następnie zaproponuje najlepsze rozwiązanie dla Twojego domu lub miejsca pracy.

Jeżeli awaria dotyczy:

Klimatyzacja

Sugerujemy skontaktowanie się z Twoim instalatorem Daikin w celu uzyskania pomocy.

Pompa ciepła

Jeżeli twoja pompa objęta jest Programem Fabrycznej Opieki Serwisowej, zadzwoń na dedykowaną infolinię zgłoszeń awarii, która czynna jest od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00 do 20:00 pod numerem 22 417 80 80.

Mężczyzna korzystający z aplikacji do sterowania ogrzewaniem rozwiązanie.

Stand By Me

Oprócz sterowania Twoim klimatem wewnętrznym z dowolnego miejsca, możesz również korzystać z aplikacji Onecta, aby skontaktować się z firmą Daikin w celu uzyskania pomocy, naprawy lub porady. Wystarczy kliknąć przycisk “Prośba o pomoc”.