Więcej informacji
Systemy Daikin są bezpieczne, niezawodne i łatwe w obsłudze, ale jeśli na Twojej jednostce pojawi się kod błędu, natychmiast skontaktuj się z certyfikowanym instalatorem. Znajdziesz go na stronie. Pomoże on rozwiązać wszelkie problemy i szybko przywróci działanie Twojego systemu.
Tak, certyfikowany instalator jest Twoim głównym partnerem w zakresie napraw. Jeśli nie oferuje on napraw, możesz zarejestrować swój produkt w aplikacji Stand By Me lub znaleźć isntalatora na stronie.
Zależy od rodzaju usterki. Szczegóły napraw są ujętę w karcie gwarancyjnej. Jeśli usterka jest objęta gwarancją, naprawa jest bezpłatna. Jeśli jednak jest to problem wykraczający poza warunki gwarancji, koszty naprawy musi ponieść użytkownik.
Daikin współpracuje z zaufanymi, certyfikowanymi instalatorami w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania. Przejdź do naszej strony i skorzystaj z interaktywnej mapy, aby znaleźć Twojego najbliższego instalatora. Zorganizuje on wizytę na obiekcie w celu omówienia Twojego projektu i zrozumienia Twoich potrzeb, a następnie zaproponuje najlepsze rozwiązanie dla Twojego domu lub miejsca pracy.
Jeżeli awaria dotyczy:
Klimatyzacja
Sugerujemy skontaktowanie się z Twoim instalatorem Daikin w celu uzyskania pomocy.
Pompa ciepła
Jeżeli twoja pompa objęta jest Programem Fabrycznej Opieki Serwisowej, zadzwoń na dedykowaną infolinię zgłoszeń awarii, która czynna jest od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00 do 20:00 pod numerem 22 417 80 80.
Poznaj różnicę Daikin
Wybraliśmy kilka pouczających i inspirujących artykułów, abyś mógł dowiedzieć się więcej o tym, jak Daikin może Ci pomóc